not myself tonight

Tack vare marie så börjar ja blogga igen, hon hjälpte mig att göra iordning designen igår för jag fick inte in headern där den skulle va? hmm ajja. Hon gjorde även ett jätte gulligt inlägg som vi tackar för och ja saknar henne mer än hon anar också! :)

det har hänt en del sen ja slutade skriva, jag har fått mig jobb på sunne vattenland som startar i juni nångång och jag är verkligen super glad för det jobbet!! Dans uppvisningen närmar sig så det är nog mest det jag kommer skriva om tror jag..jobbet och dansen :) sommaren närmar sig och det blir väl mest jobb för min del men ska även försöka att göra en resa till göteborg med marie har vi tänkt oss, liten road tripp med party, shopping och mys men även jobb sökning!

där har ni min nutid och framtid och mer kommer de :)


Kommentarer
Postat av: marie

Lots of love to yah, from me :D <3 mycke bus och kul vi ska ha framöver! :D

2010-04-20 @ 18:04:23
URL: http://mariequri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0