nu blir det natta

Sitter här i min ensamhet och ser på tv.
som tur är ringer min telefon med jämna mellanrum så ja får lite "sällskap".
vilka tankar och funderingar man får när man sitter såhär själv... både bra och dåliga!
jag försöker fortfarande få rätsida på saker men utan framgång..men de kommer väl inom en snar framtid får jag hoppas!
Känner att det börjar svida lite i ögonen och att detta blev ett ganska värdelöst inlägg men de måste väl komma nångång det med !
kanske dags att lägga sig och läsa lite teori??
känner på mig att de inte kommer hända att ja lägger mig på ett tag och att telefonen ringer om nån timme menmen ja får göra ett försök
natti.



kolla in Qendresas och Johannas bloggar btw :*
qendis.blogg.se
johannaaacarlsson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0