Snabba Cash

I fredags va de ju Fredriks 20 års kalaijs som gällde!
Blev en bra kväll, dock en del bråk men sunne, va ska man säga? haha
Va i en lokal lite utanför sunne och de blev mycket folk, både tråkiga o roliga saker hände men så är det väl alltid.
Fredrik fick en uppgift som bestod i att äta 2 semlor, haken va att de va inte som vanliga semlor utan Jonas & Jocke hade lagt i lite starka kryddor o sånt i den ena semlan så Fredrik spydde ju som bara den efteråt.. MEN han va duktig för han klarade de ;) NICE DONE !

Lördagen bestod i mat på Sibylla me Emma & Alle och sen gick ja hem till Louise o la mig innan vi gjorde oss iordning för att åka till Ralle på förfest och senare på kvällen dra till Selma och dansa lite. Kvällen blev kaos och skit men jag och Louise försökte ha kul ändå och vi lyckades väl rätt så bra iallafall !

På söndagen va vi bara bakfulla och trötta, så de blev pizza och tv hela dagen.
Vi umgick även me Louise stora syster hela eftermiddagen och kvällen.. va så mysigt så!

Idag har jag varit på stan och BVC me Louise & Olivia och nu på kvällen på bio me min moster. Vi såg på Snabba Cash och jag tyckte den va väldigt bra. Grät ju som vanligt när de mer känslosamma scenerna va, hopplös att gå på bio med jag haha. Men det har varit en mysig dag och nu är jag super trött och ska nog lägga mig och se på Vampire Diaries snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0