Telenor

telenor säger jag bara.. vilken dret
inte blivit nått inlägg på ett tag för ja har haft annat för mig..
tillbringat de senaste me Johanna & Qendis. Fikat på stan, myst med middag, semlor, tvättning, skratt och sjuka händelser! Tänk va mycket som kan hända på så få timmar.

sitter även och funderar på detta me alla <3-ans dag.
jag älskar den dagen samtidigt som jag hatar den.
det är en dag som ska påminna en om att man är ensam, utan pojkvän.
ska man va glad eller inte på den här dagen?
varför ska man va nått annat än glad egentligen? du har ju dina nära och kära som du kan berätta för hur mycket du älskar dom och va mycket de betyder!
ändå är det en dag man inte ser fram emot om man inte har en pojkvän.
ja vet inte än hur ja firar min alla <3-ans dag i år, men vet ni, ja tänker inte lägga ner speciellt mke tid på att fundera på de heller...de får bara märkas :)

här kommer lite bilder från dessa dagar







haha visst du är snygg men snälla tro inte för mycket om dig själv
bara något människor kanske ska tänka på ibland ;>


Kommentarer
Postat av: Tommy Hedström

Alla hjärtans dag är inget annat än ett kommersiellt jävla jippo. Därför glömmer jag alltid bort den dagen, i ren protest.



(A)

2010-02-11 @ 11:51:58
URL: http://www.tommyhedstrom.com/
Postat av: Tommy Hedström

(Till min flickväns stora förtret, bör tilläggas.)

2010-02-11 @ 11:54:45
URL: http://www.tommyhedstrom.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0