17.12

klockan är 17.12 och ja har inte gått upp och har inge dåligt samvete för de alls faktiskt för det är helt underbart. ska snart ta en promenad me mamma till ica och köpa godis så ja kan mysa ner mig i sängen med en film sen :) får se om de kanske blir ute servering ikväll igen med louise!

va en otroligt trevlig kväll igår med mycket trevliga människor!
började me att de va bara ja o louise som skulle ut och sätta oss men de slutade me ett helt gäng vilket va skit skojj ! satt där från 22 till 01 tror ja och sen blev det en liten bil tur innan vi skjutsade hem johanna och micke. vid halv 3 beslöt även jag mig för att dra mig hemmåt .



jätte fina bilder på mig o johanna

nu ska ja nog klä på mig, kan gärna inte gå i nattlinne till ica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0