girls girls girls

välkommen till den tråkigaste dagen på länge.. frida kom och rädda mig nu! ;)

Helgen har varit väldigt bra men otroligt tröttsam, tror ja sov sammanlagt 10 timmar på från onsdag till inatt och de va jobbigt kan ja lova. Blev skoghall i torsdags och samma sak i fredags,blev krogen nån timme på fredagen och de va väl sådär, haha. På lördagen blev jag och louise spontana så vi drog till sunne där de va första kolsnäs så vi tänkte att de kunde va kul och träffa folk. Vi träffade många bra och rolig människor under kvällen och de va väldigt kul. Blir även in på kolsnäs den 12.e när hoffmaestro är där, jag och marie ska köra all in och järnet hela kvällen! :D

blir inte mycket action för mig den här veckan förutom mat ute och bio på torsdag me mamma o moster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0