If I could I would dance all my life

Igår hade ja ju föreställning och det gick så sjukt bra, över mina förväntningar!! vilket känns så otroligt bra. Funderar på att byta stil efter sommarn och köra street istället, men får se hur de blir me de. Pappa,lillebror,mamma,nicke,moster,mormor,kjell-åke, marie,jack och emelie va dom som va och tittade på mig och de va otroligt skojj ! tack allihop.
Efter dansen så frågade Marie om ja ville me tillbaka till torsby och så fick de bli, åkte hem,packade,duschade och fikade. sen slängde vi oss i bilen. Marie va chaufför hela kvällen lång in på små timmarna och ja höll henne sällskap. 05.00 tror ja närmare bestämt vi ramlade ner i sängen :) så idag har varit en otroligt slappar dag, det är det jag och marie är bäst på haha.
får se när ja beger mig hemåt..imorn eller på tisdag!



filmklipp på vårat uppträdande finns på min facebook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0